Webáruház értékelése

4,9 94 értékelés
5
92x
4
0x
3
0x
2
1x
1
1x
Ezt a mezőt ne töltse ki:

Biztonsági ellenőrzés

Vélemények listája

BA Szerző Bodzsár Adrienn | 2025.10.20
Nagyon gyors a rendelés feldolgozás és a kiszállítás.
BA Szerző Bánóczi Andrásné | 2025.10.20
AB Szerző Andó Bernadett | 2025.10.16
Gyors! Megbízható! Rendszeres vásárló vagyok!
NK Szerző Nádrai Krisztián | 2025.10.05
PD Szerző Palya Dóra | 2025.10.01
Teljes mértékben elégedett vagyok.
M Szerző Melinda | 2025.09.24
Teljesen. Nagyon gyors szállítás, jó termékek. 👌
DT Szerző Domonyiné Tóthpál Tünde | 2025.09.23
GK Szerző Görög Katalin | 2025.09.21
PD Szerző Peresztegi Dorina | 2025.09.10
UM Szerző Urbán Miklósné | 2025.05.26
Gyors,pontos szállítás.Máskor is vásároltam itt jó szívvel ajánlom!
BK Szerző Biróné Laboda Katalin | 2025.05.21
Teljesen elégedett vagyok a megrendelésemmel és az áruház választékával minden igényesen volt csomagolva.
MN Szerző Molnár Noémi | 2025.05.13
Most rendeltem tőlük először, de nem utoljára!
IM Szerző Illés Mária | 2025.05.12
AB Szerző Andó Bernadett | 2025.05.10
Kommunikáció, termékek minden hónapban 5*
RJ Szerző Rácz Júlia | 2025.05.07
Rendkívül elégedett vagyok mind a termékek minőségével, mind a kiszolgálás színvonalával. Gyors és zökkenőmentes elérhetőség, széles választék, az alapanyagok prémium minőségűek.
LZ Szerző Laki Zsuzsanna | 2025.05.06
Első vásárlásom volt, és sajnos az illatolajok kifolyva érkeztek, annyira hogy már a felirat is elmosódott és olvashatatlan mi is van az üvegben. Természetesen jeleztem a problémámat email-ben, de választ sem kaptam. A szállítási idő is kb 10 napot vett igénybe, bár a DPD szortírozójában történt valami ....és ezt is nekem kellett intéznem. Kizárólag előre utalással lehetett fizetni a webáruházban, így úgy éreztem hogy a termékek kifizetése után eléggé magamra maradtam a problémákkal. Összességében csalódott vagyok.
KT Szerző Kovács Tamás (Adminisztrátor) 2025.05.06
Kedves Zsuzsanna! Először is, szeretnék őszintén elnézést kérni a késedelmes válaszért. Sajnos az Ön e-mailje a SPAM mappába került, így csak most értesültem a problémáról – nagyon sajnálom a kellemetlenséget. Őszintén sajnálom, hogy az illatolaj kifolyt. Valószínűleg a kupakon lévő garanciazár nem záródott megfelelően – sajnos én is tapasztaltam, hogy az 50 ml-es PET flakonok között előfordul néhány hibás darab. Éppen ezért már folyamatban van a kupakok cseréje megbízhatóbb típusra. Semmiképpen sem szeretném Önt magára hagyni ezzel a kellemetlen helyzettel. Minden termékemért teljes felelősséget vállalok, és elsődleges célom, hogy Ön elégedett legyen. Ezért szeretném felajánlani, hogy: az érintett illatolajból egy új üveget küldök Önnek Foxposton keresztül, természetesen díjmentesen, vagy ha ez Önnek kényelmesebb, teljes mértékben visszatérítem az illatolaj árát. A szállítmányozó cégek működésére sajnos nincs közvetlen befolyásom, de minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy a csomagok időben és épségben célba érjenek. Az előrefizetéses lehetőséget kizárólag a DPD esetében alkalmazzuk, mivel ez egy prémium szolgáltató, magasabb árkategóriában. Nagyon köszönöm a türelmét és a megértését. Várom visszajelzését, hogy melyik megoldást választaná, és azonnal intézkedem. Üdvözlettel: Kovács Tamás
AB Szerző Andó bernadett | 2025.05.02
KB Szerző Kertész Beáta | 2025.04.19
BK Szerző Biróné Laboda Katalin | 2025.04.16
KN Szerző Kovácsné Fazekas Natália | 2025.04.08
Teljes mértékben elégedett vagyok, mindig innen rendelek

Listairányítás elemei

összesen 94 termék
Fel